Success

Notes

Error

???page.global.messages.logout.title??? ???page.global.messages.logout.desc??????page.global.messages.logout.refresh???

 
 
 
 
Budget

800 - 1.500

Geplaatst op {0}

2015-02-28 11:02:00.0

Klant

Dit project is gesloten

Iemand anders heeft reeds deze projecttoeslag verkregen. Vind uw eigen gewenste project door u vandaag nog te registreren!

Plaats een soortgelijk project nu

Beschrijving

Ik heb al een Excel-bestand met 4 tabbladen 1 is Invoice 2e is klant 3e is producten en 4e is Factuur register en commissies (voor affiliates of verkopers) Het merendeel van de informatie dat ik nodig heb om mijn factuur te maken krijg ik het van de klant met behulp via een dropdown lijst (in cel B13) voor de informatie van de klant en een keuzelijst (gevestigd in cel B22) voor de producten .Om dit te doen gebruik ik vooral de functie Vlookop. Ik zoek: Ik wil dat elke keer als ik en de factuur afrond dat mijn factuur in het tabblad genaamd "Inv.Register commissie" verschijnt en dat de volgende cellen (velden) worden bijgewerkt: Affiliate, Aff / .Affiliate, Aff / Aff / Affiliate, bedrag, de datum, nummer en naam van de klant (met natuurlijk elke keer een nieuwe regel. Vervolgens wil ik ook ofwel de eerder gemaakte factuur afdrukken (en alleen deze pagina) en / of een nieuwe factuur voor een andere klant creëren. De bestanden zal ik naar de gekozen kandidaat toesturen. Hartelijk dank voor uw tijd.