Success

Notes

Error

???page.global.messages.logout.title??? ???page.global.messages.logout.desc??????page.global.messages.logout.refresh???

 
 
 
 
Budget

800 - 1.500

Geplaatst op {0}

2015-04-03 22:21:00.0

Klant

Dit project is gesloten

Iemand anders heeft reeds deze projecttoeslag verkregen. Vind uw eigen gewenste project door u vandaag nog te registreren!

Plaats een soortgelijk project nu

Beschrijving

We zijn op zoek naar een nieuwe technische teamgenoot, die de moeite wil en kan nemen om onze producten, onze klantscenario's te begrijpen, en te werken aan onze doelstelling van het creëren van een uitgebreide ondersteuning voor ons product. Samen zullen we de inhoud, types en passende mediums bepalen voor de levering van informatie aan onze klanten, zoals: -Online Kennisbasis - Handleiding - Snelstart handleiding - Veilige werkmethoden - Leertutorials - Probleemoplossing handleiding - FAQ -? We zoeken kandidaten die zelfverzekerd, bekwaam, goed communiceren en coöperatief zijn. We werken als een team, dan richten we ons op onze vakgebieden om effectief en efficiënt te werk te gaan. We zijn een wereldwijd team dat gebruik maakt van geavanceerde issue tracking en communicatie-instrumenten voor teams op afstand, en we hebben een solide workflow. Als zodanig moet je ervaring hebben met de Atlassian suite van tools (vooral JIRA) of in staat zijn om daar snel mee aan de slag te kunnen gaan. We praten van tijd tot tijd via Skype (of GooglePlus), dus zoeken we mensen die ten minste goede Engels spreekvaardigheid bezitten. Dit is project voor lange termijn met de mogelijkheid voor herhaling van contracten. De succesvolle kandidaat zal worden verplicht om de geheimhoudingsverklaring / NDA te ondertekenen.